søndag 1. mai 2011

Beautiful Spring

Tube of choice I am using the
work of Jennifer Janesko
I purchased his work at CILM,
but now you can get it at CDO.




Feather Nest Cluster by Ellen

La oss begynne.

MASKE
Jeg går på Material /Color.
Finner er grønnfarge som passer.
Jeg har valgt #217331
Så går jeg på layers.
Lode/ save Mask.
....From Disk
Jeg har valgt BabesDesignzMask16
SAVE AS PNG

TUBENE
Jeg legger fule rammen i 24% størrelse.
For å lage en bakgrunn. Går jeg på Materiels/Gradient.
Og finner en grønn.
Ingen rammekant.
Går så til Pretset Shape tool for å lage en rute.
Så legger jeg jennifer i 145% størrelse.
Og legger fule rammen over Jennifer.
Så finner du Material /Plattern. Og bilde ditt.
Nå deliter du fuleramen og jennifer.
Gå så til Airbrush Tool. Og tegn inn.

TEKST
Jeg har valgt Ed-Script - Full størrelse
Gå tilbake på Materials/Gradtent Metal Copper
som grunnfarge.
Color #F0C678 på ytterkant. Størrelse 1.
Nå går du til Effects/3D effects / Drop shadow.


Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome