torsdag 19. mai 2011

Bathroom

Tube of choice I am using the work of Andy Screen
you can find his tubes HERE
and i used Keith Garvey.
You need a licence to use this art,
you can purchase one HERE.

Scrapkit - by Iveta Kubátová
which you can download at Kubivet.
Named "Bathroom" - HERE

Sorry writes only in Norwegian. Translation here

Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker
Becky_Mask038
Save as - PNG




BILDE1
Tubene

Legg de ønskede tubene på bilde.
Jeg begynner med Stang i messing 40%
Bilder 20% og rød 26%
Blonde 15%
Ting på messing stang 23%
Badekar 26%
Materials/Plattern/Øverste rute/finn ditt bilde
Image/Mirror
Keith 85%
Image/Mirror
Airbrush inn badekar
Speil 30%
Materiels/Gradient/Metal Chrome/Klikk ut øverste rute
Preset Shape tool - Sirkel. Og fyll speilet
Kasse med såper 17%
Flaskesåpe 10%
Bobler

Tekst
Så skriver jeg navnet mitt med Scriptina
Jeg bruker farge Multi-aqua på Material/Gradient
Og ytterstrek 1% i farge #83C7AD
Med en liten vridning.
Og legger en skygge (Effects/3d)

-------------------------





BILDE2
Tubene

Legg de ønskede tubene på bilde.
Jeg begynner med Stang i messing 40%
Blonde 15%
Ting på messing stang 27%
Andy tube 110%
Badeskilt 29%
Propp lenke 18%
Bobler


Tekst
Så skriver jeg navnet mitt med English 111 Presto BT
Jeg bruker farge #D87C70
Og ytterstrek 1% i farge #3D2A12
Og legger en skygge (Effects/3d)


Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome