søndag 1. mai 2011

At the farm

Tube of choice i used Keith Garvey.
You need a licence to use this art, you can purchase one HERE.

Farmer's Almanac Cluster by Ellen

Scrapkit - from Vicki
which you can download at Pink princess scraps.
Named "Cowgirl" PTU- HERE

Sorry writes only in Norwegian. Translation here

Da begynner vi :)
Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker Becky_mask038.
Save as - PNG

Tubene
Jeg begynner med hønsenettingen 100%
Så trehjuler 100%
Vend bilde opp ned.
Sett på bladene 2 stk 100%
Vend tilbake.
Setter på stråbunten 115%
Setter så på de andre ståra 100%
Speilvend bilde. Juster størrelsen til 90%.
og vend tilbake.
Bøtten settes på i 60% størrelse.
Keith damer er i 110%.
Cluster av Ellen er 20% størrelse.
Prestekragene er 10% størrelse
Sommerful er 30% størrelsen

Tekst
Her jeg valgt Impact som første text.
Stor størrelse. Og 3% kant rundt.
Og så syggelegger jeg den.
Neste tekst har jeg valgt er
AdineKirnberg-Script
Full størrelse.
Duotone red på Gradient/Material.
Men 1% sort kant rundt.
Syggelegger.


Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome